dijous, 24 de juny del 2010

Amanida de pasta

Un dia, després de remenar per força webs buscant idees per fer una amanida de pasta, estiuenca, relaxant i equilibrada, vaig acabar empescant-me la que explico tot seguit.
Ingredients:
- Pasta
- Llenties cuites
- Salmó fumat tallat a trossets petits
- Olives verdes tallades a rodanxetes
- Ceba tallada fineta
- Pebrot escalivat tallat petitet
- Panotxetes petites d’aquestes envasades tallades a trossets
- Vinagreta feta al meu aire
- All i julivert

En un bol vaig barrejar tots els ingredients i ho vaig abocar sobre la pasta cuita. Vaig escollir pasta de colors amb formes curioses, tot i que després de fer-la vaig pensar que hauria estat millor uns macarronets blancs, humils, sense estridències.

Pel que fa a la vinagreta em vaig dedicar a improvitzar tota l'estona. Vaig barrejar oli, sal i vinagre de mòdena, una mica de mostassa i una mica de mel. És millor utilitzar vinagre de vi blanc o de poma. Fins i tot d'arròs. Tinc previst fer-lo servir un dia d'aquests.

El gust va quedar molt bo, l'aspecte no tant, sobretot perquè hi havia un excés de colors foscos.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada