dimecres, 11 d’agost del 2010

Amanida “Surti com surti”

DSCN5083
Faig un cop d’ull a la nevera i veig que tinc: una mica d’enciam romà, no arriba per a dues persones, però veig que hi ha cigrons cuits en un bol que tampoc arriben per a dues persones. En un primer pensament calculo que si ajunto les dues coses… sí que arribarà per a dues persones, així que la base ja la tinc decidida. Què més tinc? un trosset de ceba, menys d’un quart de papaia, mitja poma, una bossa de daus de pa fregit… Decideixo improvisar, aviam què en sortirà. Recordo que vaig comprar una ampolla de salsa Perrins, que tinc un potet de barreja de pebres i baies diverses i que al setrill vaig posar-hi una fulla de llorer i un all… diria que l’amaniment ja el tinc… Som-hi, doncs.
En un bol barrejo les fulles d’enciam, que no em molesto a trossejar, ja que no són gaire grans, els cigrons i la poma tallada a trossos. Tot seguit ho reparteixo entre els dos plats formant una muntanyeta. Tallo el trosset de ceba a llunes ben primes i la distribueixo pel damunt de les muntanyetes. També tallo la papaia a daus no gaire grans i en deixo caure uns quants sobre l’amanida i finalment faig el mateix amb els daus de pa fregit, molt pocs, només per decorar. Ho amaneixo amb unes gotes de salsa Perrins, una mica de la barreja de pebres (que ja venen feta, en un potet amb molinet), sal i l’oli d’oliva aromatitzat. I ja està. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada